1 bild

Om jag skulle välja en bild som beskriver min häst så är det denna bilden under.

Jag har inte mött någon mysigare än Of Course Amor tidigare. Jag har aldrig matat han med godis eller äpplen eller dylikt så det enda han vet som belöning är klapp och mys och det uppskattar han verkligen!

Kliar man han på mulen så börjar han flema eller i alla fall rycka i läppen. Han älskar att klia tillbaka om man kliar han och han har inget emot att trycka mulen mot axeln eller i håret på en. Han är en riktig mysare. Enda gången han inte är helt med är när han är hungrig, men har han fått äta i 10 min är han redo att mysa igen.

Det kan ibland ta väldigt lång tid att mocka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0