Ridpass 28

Wow, min häst börjar bli ridbar på riktigt nu. Travade några varv, ca tre åt varje håll. Sedan avslutade vi i skritt på volt där vi flyttade frambenen ett steg i taget, påbörjan till bakdelsvändning. Åt båda hållen. Det är underbart att sitta på honom nu. Man känner i hela hans kropp att han är med på noterna och han går att reglera för skänkel och säte. När jag sätter mig ner och säger whoa så stannar han. Western eller dressyr, han kommer bli en stjärna!

Återpublicerar en bild från tidigare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla roligt att det går så bra för er! Och jag tror också att han kommer att bli en stjärna :)

Svar: Tack =)
Kattis

2013-03-11 @ 11:14:04
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0