Tvivel

Jag blir så ledsen att min häst blivit sparkad på benet så det nu är lite svullet och med ett sår som inte riktigt vill läka. Ska rådfråga veterinären imorgon för att sedan bestämma mig hur jag ska göra med detta dumma sår. Inatt sover hästarna inne i alla fall. Skönt för dom eftersom det regnade och blåste rätt friskt ikväll.
 
Till något helt annat; Ibland är det svårt att tro på sig själv. Så mycket jobb och ändå så mycket krångel. Får man verkligen tillbaka lika mycket som man ger? Imorgon blir det att ta tag i några jobbiga punkter som står på schemat. Efter att dessa punkter är utredda kanske det kommer kännas lite bättre. Får vi hoppas.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0