Bokföring

Det finns ju roligare saker att syssla med än bokföring... Vad tänkte jag när jag läste 3 år Företagsekonomi med inriktning på redovisning och styrning... Haha! Men idag har jag i alla fall tagit tag i alla papper så nu är allt fint sorterat i pärmen. Känns bra. Imorgon blir det plugg. Ska börja fundera på ämne till mastersuppsatsen och sen också börja skriva på det tredje pappret som ska in i slutet av oktober samt se om boken till nästa moment går att hyra på uni-biblot. Men jag tvivlar ju på att boken finns att hyra, det gör de aldrig... Då måste man boka boken innan kursen ens börjat så man måste vara lite av en tankeläsare! Jaja, det löser sig hur som helst!
 
Natti!
 
Fin solnedgång i januari (2012) när jag och J körde ner till Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0