Kommande ridpass

Nästa onsdag så ska vi rida för Moreno igen. Så idag blir det att rida, samt på onsdag och sen nästa måndag igen. På torsdag åker vi till Amsterdam och kommer sedan tillbaka på söndag så det blir några dagars vila. Men min unga herre förtjänar en lite lugnare period nu då han gjort så bra framsteg och även växer en del. För två veckor sedan ungefär tyckte jag att han var lite varm på sina överben så därför har det varit bra för honom att ta det lugnt ett tag samt att han var lite tjock i ett bakben för några dagar sedan men det gick över till dagen efter så det var inget att oroa sig för.
 
Kommande ridpass så ska vi fokusera på att styra och på onsdag tänkte jag att vi skulle ta några galoppsprång. Kanske att jag ställer fram lite koner att styra runt så vi har något att sikta på annars händer det lätt att man glider iväg och inte är så precis som man egentligen borde vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0