Sjuk...

Har ont i halsen och huvudet, täppt i näsan och det bubblar i mitt vänstra öra ibland... Har mått bättre. Imorgon åker vi till Stockholm för födelsedagsfirande. Kul att jag och Ida satt ute i solen igår så nu ser jag ut som en kräfta... Hoppas det har hunnit lägga sig till på lördag...

Idag blir det en kort sväng på Väla, sedan till stallet och efter det hämta ut min bok och så får jag läsa ikväll så jag är förberedd inför TA imorgon.

image description
Ibland undrar jag om min unghäst kommer från en annan värld än andra unghästar...
Det är tur att han är söt i alla fall.
Han kommer dock att bli en stjärna till hösten när han får börja röra på sig och tänka mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0