Guldstjärna i himlen till poan

Det är mycket på gång nu och många bollar i luften samtidigt. Jag vet inte riktigt var jag ska börja med allt plugg osv... Men det är väl bara att börja i ena änden och sluta i den andra.

Igår var min häst duktigare än vanligt! Nästan så han gjorde baklängesvolter, på kommando! Tömkörde nämligen i skritt i repgrimma! Han har två vargtänder som ska bort till hösten så jag vill inte ha träns på honom. Så tömkörningen har legat på is rätt länge, sen dec-jan för att va exakt och då hade vi precis börjat med att ha longergjord på bara... Och sen att han skrittade runt lugnt i skritt när jag bad honom är ju bara ett megastort kors i taket, vanligtvis brukar inte hans ben röra sig så långsamt och så nära marken;)

Han fick ha på sig Tanjas gamla vinsttäcke från Ponnyallsvenskan div 2, 2001, medan jag mockade eftersom det regnat hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Britta

Vilken nostalgi det där täcket ger!

2012-05-20 @ 19:03:14
URL: http://livetsombritta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0