Rädd

Jag är typ rädd för min nya flashiga telefon. Har fixat internet på den i eftermiddag så nu sitter jag på jobbet och ska precis dricka en kaffe. Känns overkligt att kunna surfa på min (nästan) egna telefon var jag vill, när jag vill!
Dock har jag kommit på en nackdel med dessa smarta telefoner... Man blir inte så smart av dom... När man ska skriva ett sms så måste man ju liksom titta på skärmen hela tiden. Med min gamla telefon kunde bag ju skriva typ ett helt meddelande utan att titta ens. Det går ju inte nu... Jag vet att det är farligt men förr kunde jag smsa i bilen medan jag körde eftersom jag inte behövde titta på skärmen men det är ju bara att glömma tanken att slänga iväg ett sms i bilen med denna...
Jaja, back ro work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0