Nu är det HELG!!!

Äntligen helg! :) Har skickat in skolarbetet som jag pratade om tidigare samt jobbat mina timmar idag. Skrev även på avtal idag för sommarvikariat från 1 juni-31 augusti, vilket känns otroligt skönt! Dock hade vi lösa planer på att resa någonstans i början av juni, men nu får det skjutas upp eller tas innan juni;) Kommer bli helt underbart, om än jobbigt, att ha jobb hela långa sommaren!


Städade så mycket i förrådet på stallet idag att jag tappade bort tiden och fick det superstressigt till jobbet. Men jag hann och det blev superfint i förrådet. Nu ska bara några krokar köpas så jag bland annat kan hänga upp min täckesstege och Ikea-påsar. Blir superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0