Längtar!

Skickade iväg ett brev igår så nu lääängtar jag tills jag får svar (men det kommer väl säkert ta minst en vecka...)! :) Hoppas, hoppas på det bästa! Jag är dock lite kluven hur jag ska göra detta med min lilla blogg... Ska jag dela med mig av mitt projekt och använda detta som en marknadsföringskanal eller ska jag lämna det utanför och marknadsföra på andra sätt. Bloggar är ju det nya sättet att marknadsföra sig men passar det mig och min verksamhet?! Det är något att fundera över. Och kommer jag fram till att använda mig av min blogg så är det ju dags att uppdatera och fräscha till den!

Idag är det skola 10-12 och 14-16, sen blir det stallet och efter det kanske lite mys med några klasskompisar. Det finns inte mycket mer att säga idag. Känner att jag hamnat i något slags koma sedan förra veckan som var så intensiv.. Känns roligt att ha fått tillbaka min bil från verkstaden så nu har Offe provat sitt nya täcke och grimma, vilka passade kanon, och sedan har jag även fått tillbaka sängbordet som ska sättas ihop idag och sist men inte minst får man ju inte glömma att jag hade två stora kassar med pantflaskor i bagaget om jag nu alltså får gå och panta! Lyckliga jag;)


Of Course Amor dagen då jag köpte honom 2 juni 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0