Fantastiskt!

Ligger i sängen med min "nya" telefon, helt fantastiskt att man kan använda den som dator typ! Var kommer denna utveckling ta mänskligheten? Våra barnbarn kommer typ inte kunna skriva för hand... Jaha, iaf. Nu ska jag upp och göra klart inför sem 3 som vi har idag. Bara lite kvar

Måste testa lägga upp en bild också!


Kunde dock inte ladda upp en ny bild från mobilen så det fick bli en arkivbild på särmärken!
Ps. Det är kul att den autokorrektar... Det skulle stå sötnöten och inte särmärken!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Älska smartphones (iphone<3) HATA autocorrect..

2012-03-06 @ 08:16:19
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för nytt monster du har skaffat? Visst är det lite obehagligt ändå med teknikutvecklingen?!



Det kanske skulle kunna gå att pressa på.... men ska jag då köpa ett som är snyggt så blir det ändå ganska dyrt... för jag gillar också de svarta kristallerna... vilket kanske kostar minst 500 om man ska köpa ett. Så då är det billigare att göra själv. Dock så är det inte säkert att det går så bra att limma, vilket betyder att jag då slösat tid och pengar på att göra det och så blir det fult.... :) Så vi får se hur jag gör....

2012-03-07 @ 08:24:49
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0