Snart

Ibland blir jag helt pirrig när jag tänker på att jag snart ska få rida på min underbara häst! Det har jag väntat på i över ett år, men det är lätt värt det! Jag har varit med sen Offe låg i magen och sparkade. Jag brukade känna på Maybes mage när hon åt sin middag för då slog han ofta volter i magen. Våren har varit hemsk med överben och för lite motion men nu efter betet kommer det bli ändring. Sakta men säkert ska hans kondition och styrka byggas upp och sakta men säkert ska jag snart sitta på honom.

Hästar är lycka på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm bara inte hjälmen, skyddsvästen, knäskydden, flytvästen och fallskärmen :D

2012-07-02 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0