Tuff tuff

Jag tuffar på i sakta takt framåt. Produkterna är framme i New Jersey men det kommer dröja ett tag innan de är i Sverige dock. Däremot känns det bra att allt är betalt och är på väg; bekräftat av en tredje part. Inland får man snilleblixtar såhär på natten (då jag oftast jobbar med företaget). Dock får det vänta till imorgon. Mina anteckningar på min IPhone är sönderkluddrade:) bara för att jag ska minnas till senare. Apropå detta med att hantera mkt information... Min nuvarande hovslagare som inte längre är min nuvarande hovslagare är kass på att planera sin tid och sånt har jag inte tid med. Nu funderar jag på att utbilda mig själv... Inkompetenta människor finns det där ute; det behöver dock inte vara kunskapsmässigt... Blir så less när jag har så lite tid över och det inte går att planera något och flera veckor går åt att diskutera... Det är ju inte rocket science; varken verkningen eller planeringen... Jag kan nog tänka mig att personer i min närvaro tycker jag är snäll och "mesig" men det är det sista jag är. Jag säger vad jag tycker och är det något som jag inte samtycker med så säger jag det eller gör något åt det. Nu ska jag sova, natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0