Mycket att göra

Idag ska banken få sig ett besök igen angående mitt ftg. Att skriva ftg är en gammal vana från LTU då vi alltid förkortade företag med ftg.

Jag ska även hälsa på i stallet dit Prinsen ska flytta i höst. Jag har helt enkelt valt att byta stall efter betet. Dit vi flyttar finns det privat ridhus (som inte säljer ridhuskort=bara de i stallet får rida där=max ca 7 ekipage) och det verkar även vara en väldigt avslappnad miljö med hästarna i fokus. Finns även en nyanlagd utebana och några hagar är grusade. Enda nackdelen är att det inte finns någon vattenspilta... Men det går ju alltid att spola av ute om det skulle krisa. Anledningen till att jag valt att flytta är främst för att jag inte är nöjd med hur Prinsen uppför sig och jag tror personligen det kan ha att göra med att han inte riktigt trivs.

Ovetande Prins om vad som komma skall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0