Falsterbo Horseshow 2012

Detta är första gången jag varit på Falsterbo. Det var sjukt dåligt skyltat dit för en turist som mig. Det var skyltat till parkering för utställare, funktionärer och sponsorer men icke för publik. Konstigt.

Men det var skoj att se området och få springa omkring i alla utställartält. Unnade mig västen jag velat ha i ett halvår samt ett nytt schabrak till Lilleman. Såg även lite av invigningen samt omhoppningen till amatörhoppningen samt semifinal för sjuåringar. Är imponerad att Jocke stått ut hela dagen!

Hälsade på min Prins innan vi åkte till Falsterbo också. Han hade fått två fästingar så han fick mer Switch på sig.. Annars mådde han bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0