Städa städa städa

Det tar aldrig slut med städning i vår lilla 100 kvadratmeters lägenhet... Städade städskrubben innan jag ens gjorde mig själv frukost. Senare idag ska jag börja hänga in kläder i den tomma klädkammaren.

Igår var då barfota hovslagare och raspade till Prinsens hovar och det blev SÅ bra! Inte alls utflutna längre, ser jätte bra ut! Och hon kommer om 7 veckor igen för att fortsätta arbetet med att forma om hovarna så att de inte ska flyta ut i framtiden. Känns jätte bra! :)


Min vackra Prins tidigare i höst. Nu är hagen lerigare än något annat på denna planet... Han ser väldigt liten ut på bilden, det kanske börjar bli dags att ta nya bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, jag är såå less på att städa. Jag älskar mina hundar över allt annat men ibland när speciellt Charlie lossar(låssar?) hår så blir det stora tussar överallt. Om jag dammsugar innan nån ska komma på besök eller så så lyckas det Alltid dyka upp hårtussar lagomt till att de kommer igen... haha.

2012-01-20 @ 11:35:25
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Stallbruttan

JA - fler bilder!! :D

Annars har jag bara en kommentar: usch, vad jobbigt att STÄDA! -.-

Oj, ursäkta, två: Alltid kul med BRA hovslagare! :)

2012-01-20 @ 19:33:53
URL: http://stallbruttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0