Lugnt

Idag är det lugna puckor som gäller. Det har varit så stressigt ett tag att jag nu verkligen måste tillåta mig själv att ta det lugnt och samla nya krafter. Jag känner mig trött i kroppen, men det är inte konstigt som jag flängt och arbetat den senaste månaden typ. Så idag ska jag bara ta det lugnt, åka till stallet och spola Prinsens ben och ställa in han så han är torr till ikväll då en barfota hovslagare kommer och ska verka honom, sen ska jag hem igen och slänga in två tvättmaskiner och kanske städa lite i våra klädkammare.

Vi har tre "klädkammare" men ingenstans att förvara kläder på... Helt idiotiskt! Hur går det ihop? Vi har två garderober utöver dessa tre "klädkammare" också, men ändå har vi massa kläder som inte får plats... Det är galet. I "klädkammarna" finns en hylla högst upp och sen en stång för galgar och en skohylla längst ner. Detta måste åtgärdas på något sätt, men hur gör man det med en budget på ungefär 50 kr?.. Jaja... Vi får väl se! Detta bekymmer kommer förmodligen få en fortsättning här i bloggen.


Ännu en bild på min underbara ponny! Stalltäcket hon har på sig här har Prinsen använt under hösten och vintern. Men nu börjar Prinsen växa ur det...det är storlek 125 och Prinsens rumpa sticker väl ut ca 10 cm... Så Prinsen fick sig faktiskt ett nytt stalltäcke i storlek 135 istället för några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0