Latdag

Idag har varit en riktigt seg dag. Jag tog mig inte till stallet förän vid halv 5 och sen gick vi (jag och några av tjejerna på stall Höglunda) på bio halv 7. Vi såg Hamilton - I nationens intresse. Den var bra med mycket action. Nästan lite för mycket action en sån här seg dag.

Tidigare idag så snöade det och blåste en massa så hästarna fick komma in vid lunch. De fick komma in tidigare av den enkla anledning att Prinsen varit förkyld tidigare i veckan, inte för att de är gjorda av socker (om än han är söt nog för att varit gjord av socker). Men i alla fall så var Prinsen så otroligt söt när jag kom till stallet vid halv 5. Då hade han lagt sig ner i boxen och låg kvar när jag gick in i boxen, så vi hade en riktig mysstund där i spånet!


Trötta unghästar i somras

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Naaw, vad sött med mysstund i spånet! :3

En halv sekund trodde jag du menade halv 5 på MORGONEN, och på den sekundhalvan hann jag tänka att du i sådana fall måste vara omänskligt pigg och alert ;)

2012-01-22 @ 13:55:11
URL: http://stallbruttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0