I söndags så kom snön och vintern till Skåne


Från vår balkong ("helvetes-bakgården")


Såhär kul är hagen nu...fast frusen... Prinsen ser blockhalt ut när han försöker att gå...


Såhär blöt blir man när det snöar i Skåne...

Det var några bilder från ett snöigt Skåne. Nu är det dock inte lika snöigt men dock fruset överallt...

Nu ska jag sätta igång datorn som är kopplad till tvn och se ett avsnitt av Game of Thrones, mycket bra serie! Jocke är helt fast i böckerna, men jag håller mig till serien. Böckerna snittar ungefär 900 sidor per bok och det finns 5 böcker... Jag är ingen läslus om vi säger som så!

Kommentarer
Postat av: ann thörnquist

Tror nog jag hellre har kallt och mycket snö! Så snygg han är din prins och ett försenat Grattis. Varit ut på restaurang med bl.a din mamma. Alltid trevligt. Din käre far njöt nog av att ha stallet för sig själv ikväll när alla stalltjejer gick ut och åt.

2012-01-29 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0