God Morgon!

Idag bär det av till stallet för att pyssla på. Tänkte fylla spån, borsta lite extra mycket på Prinsen och mest bara mysa på i stallet utöver allt det vanliga jag gör varje dag. Sen måste jag packa upp alla schabrak mm som jag tagit med från Piteå. Lite tidigt för sadel, men nu har jag iaf sadlar och schabrak till den dagen då det blir aktuellt.

Det SNÖAR ute!!! :) Bäst att åka till stallet nu så jag hinner med allt jag tänkt innan lunch med Jocke och Lasse. Sen ska jag ge lunch till lilla stallet innan jag åker hem också! Undra om hästarna ska få stå ute eller om jag ska ta in till lunch... Får se hur vädret utvecklar sig.

Ciao så länge!


Fin Prins i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0