Födelsedag igår

Idag är jag helt knäckt... Igår fyllde jag år och det var en helt galen dag!

Steg upp 6.00 med Jocke och fick kaffe och frukost. :) Jocke åkte dock iväg till jobbet vid halv 7... Så jag satt kvar i soffan och såg på ett avsnitt Homeland och nyheterna. Klockan 10-16 hade jag praktik på Granit. Där fick jag en av dagens fina presenter; extra jobb varannan lördag!

Efter praktiken skulle jag bara hem och byta kläder för att åka till stallet och skritta ut med Jenny på hennes hästar. Men när jag kom hem kunde jag inte hitta mina ridbyxor... Så jag vände upp och ner på hela lägenheten i stort sett, utan att ändå hitta de... Så jag tänkte att jag skulle åka till Hööks på vägen till stallet och köpa mig ett par nya. När jag väl kommer ut har jag frost på INSIDAN av vindrutan på bilen... Och utan fläkt i bilen var det inte det lättaste att få bort... Hade snö i hela bilen innan jag hade fått bort nog mycket för att kunna köra iväg... Var på Hööks ungefär samtidigt som jag egentligen skulle ha mött Jenny. Har nog aldrig köpt ett par ridbyxor så fort. Och om någon undrar så tar det sisådär ungefär 3 minuter att byta till ridbyxor och knästrumpor i bilen. Haha. Men jag var iaf på stallet ca 25 min sen (tar ca 20 min att köra till stallet). Så vi hann med en skrittur ute på ängen i alla fall.

Efter att jag skött om Prinsen också så åkte jag hem och bakade tårta med Jocke och åt smörgåstårta, tårta och lite chips samt julmust. :) Var riktigt mysigt och gott! Fick välja min present i söndags på Väla och det blev ett Tomas Sabo armband att matcha mitt halsband med. Mycket snyggt! :)

Fick även välja mig en present från min kusins webshop, Skeletonjewelry, så jag valde ett par snygga örhängen.

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Oj, GALEN dag!! :O

Måste ju ha varit bra med en liten lugnande skrittur mitt bland allt spring.

Grattis i efterskott! :)



Håller med angående shabraken i förra inlägget. När man går in på vissa bloggar och ser metervis med bilder på shabrak, så undrar man ibland om de verkligen insett värdet med pengar, och tanken med hästar. Visst, det måste vara jättekul att ha pengar till att matcha runt med hästarna, men det behöver ju inte gå till överdrift! O.o''

2012-01-24 @ 17:13:15
URL: http://stallbruttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0