Dagens händelser

Jag vet att jag skrev tidigare idag att jag skulle ta det lugnt, men det var ju lite motsägelsefullt med allt som jag sen skrev att jag skulle göra. För jag har hunnit med allt och lite därtill. Tvättade två maskiner, slängde ut ALLT ur två klädkammare för att sedan stuva om allt och sortera allt smått krimskrams i lådor så att allt från de två klädkammarna fick plats i en. Så nu har vi förhoppningsvis löst det akuta platsproblemet för kläderna. Får bli att hänga en massa kläder på galgar i den numer tomma klädkammaren.

Nu har jag bara ett problem kvar kring klädkammarna: Vet någon något bra sätt att bli av med gammal/instängd lukt? Just nu har jag dörrarna öppna för att det inte ska bli så instängt där inne, men jag skulle gärna ta emot fenomenala husknep som tar bort den gamla lukten...


Underbara, vackra och fantastiska Tanja sista dagen innan jag åkte till USA...
Hon var så otroligt snäll och lydig; detta är utanför sommarhagen där jag sagt åt henne att stå still och det gjorde hon alltid. Hade henne aldrig fastspänd i stallgången heller. Varför står inte Prinsen still? Undra om han har damp eller om det bara är för att han är ung och har spring i benen. Hoppas på det senare.

Snart ska jag ut till stallet igen. För halv 7 kommer hovslagaren. Hoppas hon är duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0