Back in business!

Förra läsperioden (varje skolår är uppdelat i 2 terminer och varje termin är uppdelad i 2 läsperioder) vad hemsk! Vi hade lektioner, labbar, workshops nästan varje dag och sedan även ett grupparbete och ett individuellt arbete... Jag har knappt hunnit göra annat än att pendla till Lund, komma hem, åka till stallet, komma hem, laga mat, plugga och sen "dö" i sängen, för att göra samma sak nästa dag...

Men idag börjar nästa läsperiod och därmed nästa kurs! Nu blir det en inriktningskurs som jag hoppas är roligare än den förra metodkursen. Är inte denna kurs roligare så kan jag lika gärna hoppa av. Men det tror jag att den är.

Började min akademiska praktik i måndags också, vilket var jätte kul! Kommer att vara på Granit inne på Kullagatan varje måndag.

Det blev mycket skola nu, men det är typ det mitt liv kretsar kring förutom min Prins såklart! Jag har några nya bilder i mobilen men efter flytten så vet jag inte riktigt var jag har sladden... Så ni får en underbar bild på min vackra ponny istället! Som jag förövrigt drömde om för någon natt sedan. Jag önskar verkligen att alla kunde få uppleva hur det känns att vara i totalt samspel med en häst, för så var det med underbara Tanja. Blir tårögd när jag tänker på sista dagen när jag skulle säga hejdå till henne...


Rider Trail med henne som vi förövrigt även tog SM-guld i på Grevagården 2005


Dressyr på en av ängarna på Fårön. Red upp till FEI i dressyr
(det var inte hennes favoritgren men hon gjorde och klarade det ändå)


Vacker som bara Tanja kunde vara. På High Chaparall utanför Värnamo.

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Oj, vad otroligt duktig du måste vara! :O



Vilka fina bilder! Det är alltid hemskt när man måste skiljas från de man tycker så mycket om :'( Men ni verkar ha många undebara minnen ihop :)

2012-01-18 @ 12:53:25
URL: http://stallbruttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0