Vinter i Skåne SUGER!!!

Nu är jag så fruktansvärt less vintern i Skåne, eller ska jag kanske säga stallet som jag har Prinsen i... Idag var det -5 grader i stallet... Det är inte det minsta kul att mocka, göra hö, kraftfoder och som pricken över i:et vara tvungen att bära vatten från andra stallet i minusgrader... Hemma har i alla fall stallägare vett att ha ordentligt med värme, lagligt eller inte. Fy bubblan för detta!

Jag förstår varför "alla" i södra Sverige hatar vinter...

Nu ska jag bege mig till praktiken och före det in en sväng på Make Up Store och köpa någon bra concealer som kan täcka mitt blåa öga.


Här ser han snäll ut, idag var han knäppare än igår... Imorgon släpper jag honom i ridhuset, trots överben... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0