Ska jag eller ska jag inte?

Det är ju jätte roligt det här med polls. Jag har helt klart beslutssvårigheter i alla möjliga situationer. Nu har jag funderat i flera dagar om jag ska klippa manen på Kokos (Prinsen) eller inte. Jag har borstat manen, sprayat pälsglans, kollat på den, tänkt jag ska klippa den men sen ångrat mig och inte gjort något. Men det är inte det att jag inte vet om han ska ha lång eller kort man, utan grejen är den att jag inte kan bestämma mig om jag ska klippa manen nu eller vänta... Han ska ju bli en "dressyrhäst" så han ska ju ha kort man förr eller senare, så att det går att knoppa. Men frågan är när... Så jag ger frågan till Er:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0