Onsdag

Jaha, idag är jag "ledig". Ska bara sitta hemma och plugga. Blir att läsa 2 kapitel ur en bok och sedan 1 kapitel ur en annan bok. Det ska jag väl klara av fast än dessa två böcker är så tråkiga att ögonen går i kors... Ska skriva ett reflektionspapper på 3 sidor sedan utifrån dessa två böcker till på tisdag. Jag undrar hur jag ska få ihop 3 sidor blaj om institutioner, av allt i denna värld!.. Kul ämne att diskutera... Får försöka intala mig själv att det ÄR intressant!

Skolan känns mest bara blä just nu. Jag skulle egentligen mycket hellre jobba. Men om jag går klart utbildningen så har jag ju det på papper och kanske kan få ett lite roligare jobb förhoppningvis. Eller så får jag jobba mig upp den hårda vägen. Frågan är vilket som är värt det! Som det känns nu så kommer jag ändå att få jobba mig upp till den position jag vill jobba på... Är jag verkligen den personen som har begäret att ta mig högst? Jag vill bara göra det jag tycker är roligt?!

Apropå roligt så skickade jag iväg ett mail idag som jag förväntansfullt väntar svar på. Skulle vara jättekul om det fungerar! Men det är bara att vänta och se!


Janessa i Texas 2010. Nu är det Prinsen som använder den lila repgrimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0