Måndag

Jaha, så var det måndag igen! Om 1,5 h kommer veterinären så jag ska ta och köra ut till stallet alldelens snart för att göra klart allt i stallet innan hon kommer. Känns superbra att ha Equimed som veterinär, de är lätta att få tag på, DUKTIGA och kommer oftast i tid! Equimed är nog första veterinären jag varit med om som bett om ursäkt för att de kom ca 20-30 min för sent efter den utsatta tiden. Känns bra att veta att man kan boka en tid och sen att de är där ungefär då också! Inte som med distriktarna hemma (Piteå) där man får ringa på morgonen, mellan 8-9, och sen så ringer de 30-60 min innan de är på väg till stallet. Det är värdelöst, man får boka upp en hel dag för att kunna ta emot veterinären.


Bilden är tagen uppifrån, det är därför han ser så liten ut :)
Igår var Kokos så mysig, han ville bara pussas och klias och stod helt still på gången.
Han var helt underbar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0