En sån liten händelse...

Att en sån liten händelse kan förändra den bra känslan man hade till något helt förfärligt. Helt enkelt att en sån liten händelse kan förändra ens humör på en sekund, nästan så mitt hjärta stanna för en stund och jag hann tänka tusen tankar och såg pengarna flyga iväg... Och den här lilla händelsen är en bildörr som slår in i en annan bildörr.

När jag parkerade på Ikea och skulle kliva ur så tog vinden tag i dörren och smackade upp den i en Volvo som stod brevid... Blev självklart ett stort blått märke längs hans fina silvriga bil... Glad är jag i alla fall för att han som ägde bilen också satt i den! För han klev ur och började gnugga på färgen och tacka gudarna för att det blåa strecket försvann! Han skämtade att det var för att hans bil var så smutsig men jag skiter i vilket; jag är bara glad för att det blå gick bort! Jag brukar alltid vara så försiktig när jag öppnar bildörren för att den inte ska slå upp i bilen brevid men jävlar i det vad vinden tog tag i dörren och blåste den ur mina händer idag...

Tur det slutade bra i alla fall!


Min bil som numer har lite mindre av lack på kanten av framdörren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0