Dagens planer

Idag cashar polismyndigheten in pengar på Tågaborg. Det är nämligen parkeringsförbud på ena sidan av vägen och det är alltid någon som missat det, så det står bilar lite här och där där det är parkeringsförbud idag... Tredje måndagen i månaden 8-12 är det parkeringsförbud på ena sidan vägen och tredje tisdagen i månaden 8-12 är det parkeringsförbud på andra sidan vägen... Jättejobbigt att komma ihåg! Jag har börjat skriva in i min kalender, så jag slipper betala 500 kr i parkeringsböter varje månad... Så jag har flyttat min bil nyss i alla fall. Men det var inte lätt att hitta en parkering... Fick köra runt ett tag innan jag hittade en parkering.

Men hur som helst; till dagens planer!
  • Dusch
  • Föreläsning 10-12
  • Till Hööks för att köpa benlindor till Kokos (Prinsen)
  • Till Ikea för att köpa lite fler Ikeapåsar så jag kan förbereda höpåsar för helgen
  • Till djuraffären vid Ikea för att köpa kattsand
  • Stallet
  • Göra middag av köttfärsen jag tog ut igår


Failbild... Skulle ta ett kort när Vixie kom springande, men mobilen var lite väl seg...
Så det blev bara två rumpor på bilden!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vilka fina rumpor :P

2012-02-22 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0