Allt går med vilja!

Ja, så var jag "klar" med min seminarieuppgift. Redo för seminarium! Det kommer dock att bli olidligt att stå ut i två timmar på seminariet... Men efter det är jag LEDIG resten av eftermiddagen?! Eller så är det bara att ta nya tag och fortsätta inför nästa seminarium, projektarbete, strategidokument, ledarskapsdokument, samt internships projektet! Livet leker, smäll in två extrajobb och en häst samt två katter och sambo däremellan också. Ska bli skönt med klirr i kassan så att vi kan göra något kul (resa) snart!

Jaja, dags att göra mig klar för dagen.


Hade inte varit helt fel att besöka Mexiko igen, men det får nog bli ett senare resmål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0