Yada yada yada...

Låt alla sköta sitt så länge det inte skadar någon eller är till ytterligare besvär för någon annan, tack!

Jag har slutat lyssna (i vissa situationer) och det är ingen trevlig egenskap men jag orkar bara inte. Ibland går jag med på saker bara för att jag inte orkar argumentera emot och det gör för mig egentligen ingen skillnad förutom att jag hade föredragit det på ett annat sätt. Yada yada yada... Det är dock väldigt jobbigt för mig att hela tiden bli tillsagd vad jag bör göra när det handlar om mig personligen och saker som är så små att de möjligen skulle kunna upplysas i en mening i förbifarten men som förstoras upp från en fjäder till en höna. Låt mig göra som jag vill i alla småsaker här i livet! Jag har nog att tänka på annars ändå. 

Jaja, detta blev ju väldigt kryptiskt, men det får vara det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0