Mycket just nu

Det är inte bara ett med att ha två jobb, häst, eget företag och sen allt annat som man behöver göra. När jag lägger fram det såhär känns det väldigt mycket, men det funkar! Oftast. Idag har allt dock kännts väldigt jobbigt. Men jag kämpar vidare, får bara planera lite så jag får denna vecka att gå runt. Ska hämta ut mina skolböcker imorgon också hade jag tänkt så jag kan förbereda mig lite inför skolstarten den 6 september. Blir roligt att åka till Kina i mitten av november, så det är ju något att se fram emot!
 
Nu ska jag vika tvätt och sen gå och lägga mig. Natti världen.
 
Min häst har stigit i grad i hagen; numera har han förtroende att vakta flocken medan de andra vilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0