Han är en stjärna!

Är så imponerad av min häst idag. Han visade sin absolut bästa sida. Vi promenerade runt med sadeln, stannade, gick, stannade, kollade så att han lyssnade på sidförande hjälper, travade nåt varv på volt, slog med stiglädren, drog i stiglädren och till slut tog jag pallen och ställde han vid den och hängde några gånger på honom. Han tyckte väl inte att det var något farligt. På tisdag fortsätter arbetet hade jag tänkt. Jag blir så glad när han är så duktig att jag bara vill göra mer och mer, så jag får säga åt mig själv att ta det lugnt. En dags vila emellan kan han behöva i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin han är :D

2012-09-01 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0