Det här med idéer...

Det är svårt det här med idéer. Jag blir så upprymd när jag kommer på någon rolig idé att jag skulle vilja dela med mig av den till hela världen men sen får man samtidigt akta sig för till vem och var man berättar om sina idéer. Tänk om någon skulle ta idén man har rakt av och sen står man där som en fjant utan möjlighet att lansera idén man hade. Eller i alla fall utan möjlighet att vara först med det. Det är väl dock inte säkert att det skulle hända, men tänk om!
 
Internet är en möjlighet men också en begränsning, det beror bara på hur man ser det. Det är en fantastisk möjlighet med internet men det kan lika snabbt slå tillbaka och bli en begränsning. Det gäller att använda nätet på rätt sätt. Men det gör det ju samtidigt till en skör fråga; så som jag uppfattar det som är skrivet är det hur den som skrev det ville att det skulle bli uppfattat? Jaja, nu blev det mycket grubbel. Så blir det på kvällen när jag sitter och skriver, dock väljer jag att publicera detta imorgon (alltså idag för er). Natti för mig och trevlig söndagseftermiddag för er! 
 
Min lilla Prins 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0