Pluggsöndag...

Just nu har jag alldeles för tråkiga saker att göra för att verkligen göra det. Sitter och har suttit hela morgonen med min hemtenta som ska vara klar på tisdag... Har ca 1000 ord kvar att skriva, så det är ju lugnt... Men väldigt tråkigt!

Nu när jag egentligen ska sitta och tänka på vetenskapliga metoder, komplexiteten med det osv. så svävar jag iväg på helt andra saker. Till exempel så blev jag helt sjukt rid- och tävlingssugen! Hittade en massa tävlingsbilder på mig och Tanja (men också någon med Dixie och Marre) för någon dag sedan och har blivit så sjukt tävlingssugen nu.

Ett trevligt inslag var för någon dag sedan när jag läste senaste Ridsport och det stod att även hästar med grå papper kommer att få delta vid treårs-testet iår och förmodligen kommer det att fortsätta så. Det var ett positivt besked, för i så fall så har jag ju verkligen något att träna mot med Of Course Amor! Som förresten hade på sig sadel för första gången i förrgår och på torsdag så fyller han två år också!

På måndag så är det 8 veckor sen veterinären var ut och röntgade hans överben, så till veckan är det dags för återbesök. Hoppas, hoppas, peppar, peppar, ta i trä att hans överben är inaktiva nu! Dock tvivlar jag... :(

Lägger upp ett mobilinlägg med några bilder från då jag och Tanja red SM 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0