Nu är jag här igen

Nu blev jag ofokuserad igen, efter ca 30 minuters koncentration... Men nu är jag nästan klar! 2371 ord har jag nu skrivit och det enda jag inte kan bestämma mig för är om jag ska ha en sammanfattning i slutet av diskussionen eller inte... Någon där ute som vet?! Jag har i så fall bara 129 ord på mig och det är väldigt lite... Samt att jag ändå bara kommer upprepa det jag redan skrivit så det kanske är onödigt?!

Jaja, tar en liten paus och funderar över detta en stund innan jag bestämmer mig för det slutgiltiga formatet.


Så jävla gott detta var! (Förutom bönorna kanske...)
Blev helt nostalgisk när det gick att köpa "brisket in a bun" på Välas nya mattorg!
(Fast dom kallade det för "pulled pork"...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0