Ny utbildnig, ny del av landet, ny header, nya tag!

Hej allesammans, om än Ni inte är många! Jag har fått önskemål om att uppdatera, så här kommer det! Jag har gjort en ny header lite snabbt och laddat upp för att få lite förändring.

Det som har hänt i sommar:
Jag har...

...jobbat hela sommaren.
...flyttat till Helsingborg, i Skåne, med Jocke och katterna.
...börjat på masterprogrammet "Service Management: Retail".
...ordnat stallplats åt Prinsen, så han kommer förhoppningsvis nästa vecka!

Idag gjorde jag sussi (sushi för alla som inte förstod) till middag, som smakade fenomenalt! Det smakade förmodligen så gott bara för att jag fick experthjälp från Lisa med riset! Tack!


Jag tror Ingolf gillade Vixie i detta ögonblick! (Bild från i sommar)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Ett inlägg! :) Hoppas du kommer ha det riktigt bra i Skåne!

2011-09-04 @ 09:48:26
URL: http://jagochminlillafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0