God morgon världen!

Idag är det inte så fint väder som jag hade hoppats på, men det kanske kommer?.. Jag och Ingolf sitter vid köksbordet och lyssnar på när Jocke klipper gräset (tummen upp för det!) utanför. Idag tänkte jag nog ta bilen in till stan för att kolla upp några adresser som vi sett på nätet att det finns lediga lägenheter på. Det är svårt det här med lägenhetsletande... Känner mig kräsen och den enda lägenheten som känts ok kostade 7700 kr i månaden... Så nej tack! Jag vill gärna ha några kronor över till nöjen varje månad också...

Här skulle en fin bild på Ingolf vara,
men det fungerar inte att ladda upp bilder för tillfället
så ni får föreställa er Ingolf här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0