FREDAGSMYS (?)

Idag är det fredag och jag är segare än segast... Mitt huvud är tungt och ögonen svider... Tror jag ska gå och sätta igång en tvättmaskin och sedan ta mig en uppfriskande dusch. I eftermiddag kommer Equimed ut och ska vaccinera Prinsen. Självklart glömde jag helt bort hans andra vaccin efter den första han fick i somras så nu är det bara att börja om med grundvaccineringen... Ibland glömmer man saker, hur dumt det än är att göra det... :( Kastreras ska han också snart! Igår var han mindre gullig och visade lite humör.

Nu tar jag uppbehåll i plugget och sätter igång en tvättmaskin. Idag får ni ingen bild eftersom jag sitter vid min lilla "plugg"dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0