Blankt

Ibland när jag gör något eller funderar över något så tänker jag "det här borde jag blogga om, för det kan bli ett kul inlägg". Men sen när jag väl sitter framför datorn så står det helt still och jag tänker "vad var det som var så intressant och kul som jag skulle blogga om".

Suck, så här sitter jag än en gång med noll fantasi om vad jag ska blogga om. Jag hade flera idéer igår om vad jag skulle kunna skriva om, men nä, det är helt blankt i mitt huvud nu.


Vi kör en tävling: Gissa hunden!
Vad är detta för hundras?


Måste också säga att det är roligt att det finns dom som tycker det är kul att jag uppdaterar igen! :) Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju världen sötaste lilla skrutt!!!

2011-09-30 @ 01:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0