Vad ska jag äta till lunch?

Vad ska DU äta till lunch?

Jag har ingen fantasi idag...så det blir nog en gröttallrik med massor av lingonsylt! Vi har ju en delikat middag som väntar på att bli lagad, så det är nog bäst att jag inte tar ut mig helt och hållet och lagar mat till lunch också!

Imorgon är middagen ochså spikad! Då blir det sushi, igen, för att Jockes mamma kommer hem och hon har önskat/beställt sushi från lilla mig då. Hoppas hon gillar det! Men jag måste nog göra en suprise-rulle med wasabi som jag gjort tidigare (dock ofrivilligt)! Det är så roligt när någon börjar gråta och snörvla sig mitt i allt för att det helt plötsligt blir så starkt! Me Like Wasabi!


Sushin vi lagade för någon vecka sedan.
ÄLSKAR hemmagjord sushi!
(Det har bara varit besvikelser att äta sushi på restaurang i Helsingborg...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0