Halloween


Jag tycker inte om spindlar men detta spindelnätet var lite häftigt. (Bild från i lördags.)

Jag har inte så mycket att tillägga eller dela med mig av idag. Jag är helt slut i huvudet. Började en ny kurs idag, i Lund. Så ända fram till mitten av januari måste jag pendla till Lund. Dock tar tåget från Rydebäck till Lund bara 33 minuter, så det är väl ändå ganska okej.

Igår däremot tror jag mig ha sett en mask i skiten på stallet, så idag har jag inhandlat en "Kollamasken" och skickat iväg det på provtagning. Så förhoppningsvis får jag svar imorgon om det var en mask eller inte som jag såg. SUPERÄCKLIGT!

Om en vecka så ska han kastreras också. Jag har lite ångest för det... Ska man eller ska man inte göra det såhär "tidigt"?!

Nu har Prinsens tredje stallkompis fått börja gå ute i hagen (han har haft en hovböld och stått inne) så nu får Prinsen vara ute hela dagarna igen! Det känns skönt och Prinsen verkar också vara nöjd med det!


Prinsen i hagen med sin fina kompis

Kommentarer
Postat av: Emma dysholm

Shivas var ca 2 år och 7 månader när vi kastrera han. Han var så snäll så ville ha han så länge som möjligt, tror dom blir snyggare då :)

2011-11-01 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0