Vad är det för dag idag?

Det känns som söndag idag, men det är väl måndag när jag tänker efter?! Den här dagen har varit enormt lång och jag var fruktansvärt nervös imorse innan kastreringen. Det känns skönt att jag missade föreläsningen vi hade idag, för nu kommer det kännas som en kortvecka! Det är jobbigt att vara tvungen att pendla till Lund, om än tåget bara tar 33 minuter så ska man ta sig till tågstationen som tar ca 10 min med cykel och sen kommer tåget fram ca 45 min innan vi börjar så bara innan lektionen har nästan 1,5 h gått till i princip ingenting... Det är alltid massa konstigt folk på tåget också, är det någon som vet varför? Eller så tycker jag kanske bara att de är konstiga eftersom att jag har tid att fundera över vad det är för människor som sitter i närheten.

Hann ta en fika med Jocke på Grand Coffee i stan idag också. Drack höstens första chailatte! Nu är det höst med andra ord! Och nu längtar jag maaaaassor efter pepparkakor, lussekatter och glögg!

Köpte även 3 miniblommor som jag gjorde ett blomarrangemang av, väldigt vuxet! (Vi får se hur länge blommorna lever dock...)


(Bilden är snart två år gammal från när jag och Jenny var och fikade på Wayne's i Luleå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0