Två saker klara

Puh, har varit på arbetsintervjun samt lämnat personligt brev och CV till en butik som jag hoppas ska nappa så jag får praktisera där till våren. Nu ska jag ta det lugnt en timme innan jag ska åka ut till stallet för att göra klart där. Köpte mig ett par nya gummistövlar på Center Syd idag på vägen hem från Lund. Ett par Tretorn Skerry vinter blev det, supermysiga med lubb invändigt:) Dock kom jag att tänka på att det kanske inte var så smart att köpa ett par vinterstövlar, när jag har stövlar på våren och hösten också... Jaja, det blir bra!


Förra helgen så hade släpet till traktorn som kör sockerbetorna gått sönder mitt på vägen...
Jag fick lämna bilen och gå sista biten till stallet den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0