Trött

Idag har jag varit på skolan och grupparbetat samt haft workshop, efter det åkte jag med tåget hem och direkt till stallet. Väl på stallet så tog jag och Prinsen en "långpromenad" med J och Diva. Vi gick hela vägen runt skolan och tillbaka, vilket tar ca 30 min i rask takt. Efter stallbesöket så lagade jag middag och nu är jag helt knäckt. Luften gick ur mig totalt... Funderar seriöst på att gå och lägga mig snart.


Dagens tummen upp får Prinsen som skötte sig optimalt idag.
Men då kan man ju fråga sig; vad är optimalt? Går det att definiera optimalt?
Vi säger såhär; han skötte sig väldigt bra!
(Matte klarade sig ju undan blåmärke på kinden)


Fullmåne för någon dag/vecka sedan (kommer inte ihåg)

Kommentarer
Postat av: P

Snygg häst :-)

2011-11-30 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0