Sjuk värld

Är det inte rätt sjukt att läsa bloggar? Det som framkommer i bloggar är inte en sanningsenlig skildring av verkligheten. Det är en ren vinkling från skribentens sida, oavsett om det är medvetet eller omedvetet. Endast vad skribenten vill ska framkomma, framkommer. Den som skriver bloggen kan själv välja hur den vill framstå och vad den vill att alla ska veta. (Jag tror att jag har blivit lite skadad av vår metodkurs vi går i Lund... Vi håller på att analysera sönder oss själva snart.)

Även här i min blogg så får ni bara se en del av mitt liv som jag väljer att visa för er. Det finns mycket som händer men som inte framkommer här.


Nu är jag för flummig för att vara vaken längre.
Jag och katterna ska gå och lägga oss.
Ikväll har vi varit på bio och sett Breaking Dawn, superbra!
Ni som sett den, stannade ni och såg eftertexten?

GOD NATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0