Händelserik vecka väntar

Imorgon så har vi lektion i Lund och sen så ska jag på arbetsintervju i Helsingborg. Jag är supernervös, minns knappt senast jag var på en arbetsintervju. Vi får se hur det går imorgon.

På tisdag har vi workshop i Lund.

På onsdag har vi också workshop och då får vi även nyckeln till lägenheten! LÄNGTAR!

På torsdag har vi lektion och sen ska vi säkert grupparbeta lite och flytta lite saker till lägenheten.

På fredag är jag ledig så då ska vi hyra släp och flytta alla stora saker till lägenheten.

Lördag fortsätter vi flyttandet och uppackandet.

På söndag är andra advent och mina lussekatter är redan snart slut, så då får jag kanske inviga det nya köket med att baka lite mer lussekatter. :)

Händelserik och rolig vecka!


Det blir alltså fyra resor från denna station i veckan
(Observera cykelnyckeln som ligger på cementkanten, den har legat där i veckor nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0