Fortfarande beslutsångest...

Kan inte bestämma mig... Har börjat läsa i böcker och på nätet vid vilken ålder som det är bäst att kastrera vid. Men jag har fortfarande jätte svårt att bestämma mig... Men det börjar luta åt att kastrera han på måndag eller möjligen skjuta upp det en månad eller två för att vänta in lite kallare väder. Men det får ju dock inte bli för kallt heller! VAFAN! Varför kan det inte bara finnas EN lösning på allt? Det skulle vara så mycket lättare då! Men så mycket tråkigare?..

Jaja, nu ska jag äta lite jordgubbsfil med flingor och sen bege mig in mot stan för att hämta vinterdäcken till min bil på Bussgods samt kanske köpa mig lite garn och börja sticka som en kärring! Och efter det så ska jag bege mig till stallet för att ta hand om den där lilla skrutten Prinsen (som för övrigt fått heta Masken dessa dagar...).


Prinsen på bete med Oddis (som har flyttat) för ett tag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0