Beslutsångest!

Nu har jag verkligen beslutsångest om jag ska kastrera eller inte. Jag blev allvarligt talat lättad samtidigt som jag blev äcklad av att Prinsen hade mask. Jag blev lättad eftersom att jag trodde att man gjorde bäst i att skjuta upp kastreringen. Men veterinären tyckte inte att han hade så mycket mask och att det är nödvändigt att skjuta på kastreringen...

Tror nästan jag skjuter upp kastreringen några månader!! Eller? Beslutsångest... Varför kan det inte finnas BARA EN lösning på allt?! Det spelar egentligen ingen roll vem man frågar för man får alltid olika svar vad som är bäst... Men vad är bäst för mig och Prinsen??? Det är så svårt... Men ska jag lyssna på magkänslan så ska jag skjuta på kastreringen. Och om man läser inlägget från igår så konstaterade jag att man alltid ska gå efter sin magkänsla! Hm...


Kommentarer
Postat av: Emma dysholm

Lyssna på mag känslan! Jag litar alltid på min. Är han snäll och inte hingstig så vänta till vinter och tills de är ännu kallare tycker jag, bättre för såren åså :) hoppas du kommer fram till nåt!

2011-11-02 @ 22:46:37
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0