Uppsatsen är så gott som klar!

Min uppsats är "KLAR" nu!!! :) 13 415 ord lång!

(Men Jenny om du tycker min uppsats är lång så finns det dem som skrivit över 20 000 ord på sin c-uppsats här...)

Nu ska jag till skolan och lämna in mina betyg från USA. Jag fick den sista syllabusen som jag har saknat idag. Jippi! Det går bra nu! Sen ska jag börja plugga spanska. På torsdag talar jag flytande spanska? Eller?


Alla lärare på Texas Tech är så gulliga, nu när jag har mailat de om syllabusarna så har de skrivit tillbaka att de saknar mig och tycker att jag ska komma tillbaka! Det hade ju varit helt underbart, jag saknar människorna, hästarna och värmen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu tror jag att jag också är klar. Min är nu på 3471 ord. Nästan 10 000 mindre än dig :P Det är lite roligt tycker jag.

2011-05-26 @ 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0